Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


16gb ram var 8gb ram ekran kartına ayrılmış kalan 8gb ramin %40 kısmını chrome kullanıyor gayet normal artık bu devirde
ah bu chrome ramin hepsini harcıyor ya alışmışız başka tarayıcı kullanamıyorum