En temel sorun bill gates. Hiç bir şey yapamasan da en azından arada bir sövüp küfredebilirsin. En azından biraz stres yükü boşalır.
Ondan sonra, windowsta birçok saçmalık var. bunları bulup silmek kısıtlamak engellemek gerek.
doğru hocam peki o kısıtlamamız gerekenler hangileri ?
bildiklerimi kısıtladım tabide