Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bir buna da bakalım. Çok da küçük gözükmüyor.

Biz geçen hafta 15 metreküplük bir araç ile 3 günlük kamp yaptık ve sadece eşimle olmamıza rağmen biraz daha fazla konfor aradık açıkçası. Otel rahatlığı da aramıyoruz elbette ama yine de aklımızda bir kaç şey var mutlaka olsun dediğimiz. E tabi bir de şu ana kadar hep kiralık araçlarla gezdiğimiz için, eksiklikler de daha fazla oluyor. Kendi aracımızı yaptırdığımızda ailemizin ihtiyaçlarına uygun şekilde yaptıracağız elbette o açıdan metreküpü küçük dahi olsa mutlaka daha kullanışlı olacaktı. Çift kişilik yatağın ayak uzatma mesafesi sanırım en çok önemsediğimiz konulardan bir tanesi.
Araç küçük değil sadece diğerlerine göre biraz daha dar fakat biraz daha uzun. Motor gücü, beygir gücü, parça fiyatlarının uygun olması, diğerlerine göre daha az yakması gibi bir çok da avantajı var.

MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanalına abone oldum hoca m ilgi alanım
Teşekkür ederim hocam.