Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. Biz de karda kışta yollarda kalmayacağımız bir araç olsun istiyoruz ancak her ne kadar her kampa çocukları götürmeyecek de olsak 2 çocuklu bir aileyiz dolayısıyla da biraz geniş ve konforlu olması da önemli bizim için. Hayırlı olsun. Güle güle gezin
Çok teşekkürler. Aslında bu araç sizin için çok ideal. Bence iyice bir araştırın isterim.