YolaDus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam, araç jumbo modeli uzun şase ve 16.2 metreküp. Araç meselesi tamamen tercihlerle alakalı. Ben arkadan çekiş, güçlü motor ve yüksek beygir aradığım için özellikle bu aracı tercih ettim. Bu aracın avantajları fazla olmasının yanında bana göre en büyük dezavantajı diğerlerine göre çok az daha dar olması. Tabi bana sağladığı artı yönleri bu eksi yönünü dengeliyor.
Teşekkür ederim. Biz de karda kışta yollarda kalmayacağımız bir araç olsun istiyoruz ancak her ne kadar her kampa çocukları götürmeyecek de olsak 2 çocuklu bir aileyiz dolayısıyla da biraz geniş ve konforlu olması da önemli bizim için. Hayırlı olsun. Güle güle gezin