Ben de 3 günden bu yana bitcoin'e yöneldim. İlk olarak öğrenmek için kaybetsem de üzülmeyeceğim bir rakamı yatırdım. Bugün biraz daha öğrendim gibi bir miktar daha yatırdım. Trbinance üzerinden işlemlerimi yapmaya başladım. Bana gayet kolay ve anlaşılır geldi. Ama öğrenecek çok şey var. Deneyimli olan arkadaşlar görüşlerini paylaşırlarsa daha iyi kendimizi geliştirebiliriz.

Bu arada konuyla ilgili çeşitli makaleleri okuduğumda BTCTürk'den uzak durmam gerektiğini anladım. Bu sebeple binanceye yöneldim.

Kayıt için bu linki kullandığınızda yatırımınızda sizde %10 fazlasını alıyorsunuz.
https://www.trbinance.com/account/signup?ref=416SP28A