İlk giren btctürk ya da paribu ile başlar, olayı az çok anlamaya başlar, komisyondan ve teknik altyapının yetersizliğinden binance gerçme kararı alır, binance geçtiğinde marjin işlemleri keşfeder bu seferde binance marjin işlemlerden rahatsız olur, ftxe geçer ve mutlu mesut devam eder

Ben spot işlemleri binance'dan, marjin işlemleri ftx'den yapıyorum.