Hocam merhabalar,
Vatan Kargo'ya kiralık araç veren birisi olarak çalışmanızı bende kesinlikle önermiyorum. Ödeme konusunda çok büyük problemler yaşamanız, kargonun alıcıya ulaşmaması gibi problemler kaçınılmaz.
Karşınızda hiç bir şekilde muhatap bulamazsınız. Kendi bünyesinde ki personellerine dahi ödeme yapmayan/fazlasıyla geciktiren bir firma. Tüm Türkiye'de bulunan şubelerinin hakedişlerini hala yatırmadıklarını biliyorum. Ben dava sürecimi başlatacağım en kısa zamanda.