Cin diye bir şey yoktur hocam. Bu konular üzerine muhabbet ettiğiniz için bilinçaltınız size halüsinasyon gördürüyor/duyduruyor.
Amerika'daki kimse nasıl cin görmüyorsa, Türkiye'deki kimse de zombi görmüyorsa, demek ki o da bu da gerçek dışıdır.
tek başıma görmedim hocam.
2 kişi de sesleri duyduk. Ve mantıksız bir olay. Burada olsaydınız belki biraz anlardınız derim ve susarım