Çiftlikbank, balon diyenler hep olacak arkadaşlar. Bitcoin 4 bin dolar iken de dediler, 100 bin dolar olduğunda da diyecekler. Piyasaya yön veren şu anda bitcoin. Gelecekte bu popülariteyi kaybedebilir. Altcoinlerin önünün daha açık olduğunu düşünüyorum. Global şirketler kullanmaya başlıyor.
Çağın gerisinde kalarak hiçbir şey kazanamazsınız.
Bir şey hariç dediklerinize katılıyorum hocam. Bitcoin/altcoinler den hangisinin önü açık dersen btc derim ben. Bence global şirketler(özellikle elon musk) altcoinlerin reklamını yapıp altcoin piyasasını yükseltip btc yi düşürüyor ve sonra btc ye yatırım yapıyorlar. Yani son 1 aydır yapılan şeylerden benim çıkarımım bu.