ArweNN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar Allah bize de nasip ederse bizim de böyle bir hayalimiz var.
İnşallah hocam. Darısı başınıza.

Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maşallah hocam herkesin bir kere kurduğu hayaldir. istediğiniz gibi sonuçlanır herşey umarım.
çekim yaptığınız kamera nedir çok iyi kalitesi. ekstra mikrofon kullanıyor musunuz?
Teşekkür ederim hocam. Gopro 8 ile çekiyorum fakat edit sırasında bir çok düzeltme yapıyorum.