merhaba gmail alım satım işleriyle uğraşıyorum 2-3 kişiden alıyorum alıcıma satıyorum bana ödeme gelince bende onların parasını atıyorum bu ay 750 tl sınırına takıldım kimlik bilgilerimi verdiğim halde neden sınıra takıldım diye merak ettim baktım ki 18 yaş altı 1 ayda maksimum 750 tl yollayabiliyormuş bu sizcede çok saçma değil mi ? sonuçta 18 yaşının altında ticaret yapan gençler ve çocuklarda var benim gibi mesela 2.el eşya alıp satan veya türlü türlü işlerde uğraşan en berbat olayıda ben sana tc kimliğimi vermişim nasıl sınır koyabilirisin ki ? şimdide gmail alım satım yapamıyorum bu limiti yükseltmenin bi yolu yok mu ? ( papara black card ve normal beyaz karta sahibim)