Basliga katilmiyorum,
Kripto paralar normalde bildigimiz borsalarin biraz daha farkli versiyonu; daha genis cevreye hitap eden ve herkesin isterse alim/satim yapabilecegi marketler...
2015 senesinde benim sahsi olarak 60BTC ve ortagim (bu hesabin diger kullanicisi) Erdinin 100 BTC si vardi ve o zamanki Cointellect (ponzi) firmasindan gunluk olarak 100-125 euro civarinda "DOGE COIN" olarak odemelerimizi aliyorduk, sonrasinda cointellect firmasi batti ve yatirimlarimizin buyuk kismi buhar oldu gitti, elimizde kalan btcleri (60 ve 100) al-sat yaparak gunluk 100TL gibi paralar kazanmaya calisiyorduk -ki btc bir gunde %25 deger kaybettigi icin onuda 2015 (yanilmiyorsam yaz aylarindaydi) ikimizde sattik...

Sene oldu 2021 ve suan o btclerin nekadar dolar oldugunu hesaplamak dahi istemiyoruz, heleki o dogeleri hicmi hic dusunemiyorum

Sans dogru yerde dogru zamanda olmatan ibaret, yatirimlarinizi uzun vadede kar etmesini beklerseniz yatirimci, 2 gunde gelir getirmesini beklerseniz kumara dondurmus olursunuz benden soylemesi


/Zeki