Zamaninda ofisimize cok gelirdi, uygun olmayan sekillerde kamera goruntuleriniz yakalandi vs yazardi.....
Stajyer arkadaslar varsa calistiginiz yerde Turkceye cevirip sesli olarak okuyun, guzel oluyor )