Merhaba
25 dakika önce açtığım konu "Forumda yorum şartı koyarak çekiliş yapmak yasak" kuralı nedeniyle silindi. Kuraldan haberim yoktu, o yüzden kusura bakmayın.
Karışıklık olmaması için yorum yapan bütün arkadaşlardan bu konu altına tekrar katıldım yazmasını rica ediyorum.
Şart kalmadı, sadece bu konunun altına "katıldım" yazmanız yeterli.
Başlangıç Saati: 00:28 Bitiş Saati: 00:40 //EDIT
Çekiliş tamamlanmıştır.
Çekiliş detayına linkten ulaşabilirsiniz.
https://analiz.r10.net/cekilis-araci/1613252616
Kazanan arkadaşlar istedikleri domaini ve teknoclouds mail adreslerini PM ile göndersin lütfen. Kayıt edip hemen transfer edeceğim.
@Serdarkie;
@Senato;
@Linux;