Merhaba
25 dakika önce açtığım konu "Forumda yorum şartı koyarak çekiliş yapmak yasak" kuralı nedeniyle silindi. Kuraldan haberim yoktu, o yüzden kusura bakmayın.

Karışıklık olmaması için yorum yapan bütün arkadaşlardan bu konu altına tekrar katıldım yazmasını rica ediyorum.

Şart kalmadı, sadece bu konunun altına "katıldım" yazmanız yeterli.

Başlangıç Saati: 00:28
Bitiş Saati: 00:40

//EDIT

Çekiliş tamamlanmıştır.
Çekiliş detayına linkten ulaşabilirsiniz.
https://analiz.r10.net/cekilis-araci/1613252616

Kazanan arkadaşlar istedikleri domaini ve teknoclouds mail adreslerini PM ile göndersin lütfen. Kayıt edip hemen transfer edeceğim.

@Serdarkie; @Senato; @Linux;