oskgvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bankalar birbirleriyle yapılan para transferlerini hemen göndermez. 1 ay içerisinde yapılan tüm işlemler muhasebeleşir ay sonunda devirler yapılır. Herhangi bir banka şubesinden para çektiğinde dekont üzerinde alacak kaydedildi yazar. Ay sonuna kadar bankalar paraları gönderirken bu içeride ki paraları yurt dışı fonlarında değerlendirir. Ve paralar burda kazanır. Ayrıca bankalar verdikleri tüm kredileri sigortalatır. Sen kredi yada nakit aldığında bunu ödemediğinde bankalar sigorta şirketine gider bu krediler batık kredi diye sigorta şirketinden parasını alır tabi toplu olarak. Sonra gelir bide senden gelir. Bu varlık şirketleri de zaten bankaların batık krediyi 2. defa tahsil etme oyunundan doğdu.
Yazdıkların baştan sona yanlış. Keşke bilmediğin konuda ahkâm kesmeseymişsin.