Iphone'a o kadar para verilmez. Hele hele doların bu kadar yükseldiği bir zamanda. Onun yerine tercihim Xiaomi hatta linkini de koyayım. Xiaomi'nin bu modeli fiyat performansta harika. Xiaomi'nin imajı da gayet güzel.