Bildiğim kadarıyla ürün aldığınızda ürünün parası o kişiye direk ulaşmıyor. Yani kısacası paranız havuzda bekletiliyor ve siz ürünü alıp denedikden sonra onayla tuşuna basıp ücreti karşı tarafa gönderiyorsunuz. Peki ürünü alıp gidersem ne olur diye söylerseniz satın alırken yaptığınız sözleşmeden dolayı davalık bile olabilirsiniz. Site bunları düşünmüş durumda

Cevabımı mantıklı bulduysanız r10+ vermesini rica ediyorum.