eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@YolaDus; sonuçta o koku bir müddet karavan içinde kalıyor. o sıvıyı denizmi boşaltıyon sonunda elinle alıyorsun haznesini boşaltıyorsun.çok video izledim ben birde başkalarının kokusunu çekemem kendim tek başına kalacaksam belki senin dediğin gibi razı olabilirim
Sen doğrusunu biliyormuşsun hocam. Bu akdar insan yanılıyor o halde ne diyeyim