@YolaDus; sonuçta o koku bir müddet karavan içinde kalıyor. o sıvıyı denizmi boşaltıyon sonunda elinle alıyorsun haznesini boşaltıyorsun.çok video izledim ben

birde başkalarının kokusunu çekemem kendim tek başına kalacaksam belki senin dediğin gibi razı olabilirim