cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasmasi için vermem gerekir hocam
Bahsetmek istediğim referanssız, riskli profillere hesabınızı teslim etmemeniz hocam. Biz de ort 5+kd ile hesap kasıyorduk ama şu an hizmet vermiyoruz 😄