efekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar hocam 2-3 hafta önce girdim ben de aldım, ben de heyecanlandım çünkü derslerden 1 ay sonra sınav oldu ve 1 ay boyunca hiç araba sürmeden girdim çok korkmuştum ama basit bişeymiş hocam, sinyalleri dörtlüleri unutmayın, parkta kodlama var mı sizde bilmiyorum ama onu da bir gözden geçirin, aşırı rahat geçti sanki arkadaşlarınızla veya ailenizle geziyormuş gibi düşünün. Kolay gelsin.

Zamanınızı ayırıp uzun uzun yazdıgınız için çok teşekkürler, hocam kodlama var inşallah nokta atışı geçicez biz de. 😊🙏