Hocalarım yarın direksiyon sınavım var. Uzun zamandır araç kullanıyorum, fakat haftalardır bekledigim direksiyon sınav tarihi havanın bianda aşırı degiştigi güne geldi. Mesele Sürmek deil de park sırasında eger kar bastırırsa görüş kapanabilir bu yüzden içim de bir korku var. Bir kaç yorum içimi rahatlatır belki bu sınava bu havada denk gelen bir hocam vardır. 😊