Batus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle hayırlı olsun gözünüz aydın Video kaydı yaptığınız cihazın adı nedir baya kaliteli
Teşekkür ederim üstat. Gopro 8 ile yaptım tüm çekimleri. Tabi edit aşamasında baya bir düzeltmeler var