Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pasaport sahibinin sim kartı dışında çalıştırmıyor diyorlardı öyle bir şey yok mu? Diyelim 2 sene sonra başkasına satacağım kendi sim kartıyla çalışır mı alacak kişinin?
evet pass sahibi dışında başka biri üzerine kayıtlı kart ile çalışmıyor,ücretleri de 2 bin lira civarı bu yöntem ile yurt dışından telefon getirme olayını bitirdiler zamanında 300 liraya iphone kayıt edip kullanıyorduk kimin getirdiğinin önemi yoktu,heryeri kuruttular