hesabına para gönderen limiti aşıldığında belli bir komisyon alıyor. bu limit aylık, sayısını tam hatırlamıyorum fakat 5 olması gerek.

paparaya daha yeni katılmıştım o zaman hesaba bir kaç kişiden para geldi ve en son gelen miktar ise biraz yüklü sayılırdı. girdim baktım para bayağı eksik.

kesilen komisyonun haddi hesabı yok o günden beri paparayı tam olarak kullanmıyorum