Yakınımızda bir market var ona site yapmamı veya kurmami istedi biraz kötü olacağını sanıyorum çünkü daha yeni açılacak vs. Yemek sepeti gibi yerlerde satılıyor mu böyle market besinleri çikolata vs. yoksa site üzerinden mi yapmalıyız .