Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fazla detaylı okumadım ama genel olarak borsa, coin, doviz yatırımı gibi şeyler kenarda duran olursa olur olmazsa denedik maksatıyla oynanan ekstra zengin oyunudur. bir nevi kumardır. geçen haftadan beridir kenarda tuttugum dolarlardan 25.600 tl zararım var bozdum. i bizim normal nakdi gelirimizin dışında dolar olarak satış yaptığımız paralardı. kur 8.45'ken yapılan ticaretlerden gelen paralar idi. bundan hareketli sana şu tavsiyeyi verebilirim. düşmüş çıkmış umrunda olmayacaksa bu tarz işlere gir. aksi takdirde rüzgardaki kuru yaprak misali bir oraya bir buraya sürüklenirsin. kimse 700 dolarla zengin olmaz fakir de olmaz. kafana takmıyorsun zaten gördüğüm kadarıyla fakat kendine esir ediyorsa bu sistemler sana zarar getirir. bugün 700$ kaybedersin yarın her şeyi satar 7000$ en sonuna buraya varı yoğu sattım denedim, battım. arkadaşlar yardım edersin diye konu açarsın. gerek yok.
Sonuna kadar haklısınız. Zaten bugünden itibaren tövbe ettiğim. Dediğim şekilde para öyle böyle gelir. Ama yaşanılan strese vw giden zamana değmiyor.