Merhaba değerli arkadaşlar,
Dün gece neredeyse aklımı kaybedeceğim bir olayı anlatmak istiyorum. 1-2 haftadır Arkadaşımla birlikte kripto işine girdik. Tüm birikimimizi (700$ bir şey değil ama öğrenciyiz) kriptolara yatırdık ( 1. en büyük hata) İlk hafta 125$ kaybımız oldu. Daha sonra hırs ettik kaldıraçlı coinlere yatırmaya başladık. Bazen 5 dakikada 100$ kazanırken bazen 150$ kaybettik. Bnb Avax gibi garanti gördüğüm coinler varken hırsımızdan dolayı altcoinlere yöneldik. 1 hafta boyunca kaldıraçlı Coinlere yatırdık. (çok yükselen coinler) Kaldıraçlı Coinleri oynadığımdan beri Gözümü binanceden ayıramıyordum zamanım çöp olmaya başladı. Dikkatim hemen dağılıyordu. Kimseyle sohbet edemez oldum. Yani bildiğin bağımlısı olmuştum. en son dün 160$ kârda iken kaldıraçlı coin oynadım ve 300-400$ zarara uğradım artık kafayı yemek üzereydim. Başım fena ağrıyordu. Kesinlikle giden paraya üzüldüğümden dolayı değil gözümü telefondan ayırmadığımdan dolayı ve saçma sapan hırsımdan dolayı kafayı yiyordum.
Neyse ki bu sabah uyandığım an binance uygulamasını sildim. Arkadaşımı arayıp “binancede kalanlarla devam etmek istiyorsan et “ Dedim benden Bu kadar ben çok yoruldum kafamı dinlemem gerektiğini söyledim ve sanırım milyon dolarlar kazanacaksın deselerde bu işe bir daha girmem. Kripto Paralar niye pişmanlık onu maddeler halinde kısaca yazıcam.

1- Zaman Kaybı
2- Dikkat Eksikliği
3- Stres/ Kaygı
4- Zaman kaybı....(Paradan daha değerli şeyler var o da zamanımız ben bu maddeyi de zaman olarak tekrarlamak istiyorum. )

Evet Kripto paralar Bu yüzden pişmanlıktır. Şimdi biri çıkıp sen yanlış yatırdın böyle yatırılmaz falan diyecek ama yatırdığım benim umrumda değil dediğim şekilde burdan çok fazla kazanılacabileceği gibi dibi Görebilirsinizde ama önemli olan şu ki paradan daha değerli şeyler de var. Umarım derdimi anlatabilimişimdir.
(Yazdığım hiçbir şey yatırım tavsiyesi değildir)