Eski sistemde tüm hatlarda kullanılabiliyor yeni sistemde sadece pasaport sahibi kullanabiliyor
utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski sisteme göre kayıtlı ne demek ve nasıl oluyor bilgi verir misiniz?