inegolAlisveris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baris ozcan da bunu kullanıyor

Şaka bir yana
Bütçeniz var ise değerlendirin.

https://www.r10.net/ikinci-el/269662...12-300-tl.html
zekicanb82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ikinci-el/268810...atiliktir.html

Düşünürseniz yardımcı olurum hocam işinizi görürse.
maalesef masaüstü sistem arıyorum. hali hazırda macbook pro var zaten laptop ile yayın açacak olsam onunla açardım Hayırlı satışlar dilerim size