Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz forum yazılımları içerisinde denenmeye değer. Yine de MyBB altyapısına bir responsive temayı tercih ederim.
Özel bir nedeni varmı bu tercihinizin