Ahmet'in adını soyadını, telefon numarasını ve yaşamış olduğun mağduriyetini herhangi bir mahkeme kararı olmadan paylaşırsan da Ahmet sana hakaretten değilse bile kişisel verilerinin paylaşılmasından + iftiradan dava açabilir. Önce savcılığa suç duyurusunda bulunup mahkeme sonucu kazanıp hüküm giydirirsen bu şekilde paylaşman sorun teşkil etmez. Ama 2 yıl falan mahkemeyi beklemen gerekir.
Yani hocam istiyorsan yap dediğim gibi genelde dolandırıcıların %80'i çocuk olduğu için bunları bilmez. Ama bilen biriyse linkteki olay gibi şeyler yaşayabilirsin.
Telefon numarasını sansurleyerek kullanabilirim.
Senin abarttigin kadar da değil.
*************
Bu konuda bilişim hukuk uzmanı var mı forumda?
Yorumdan ziyade bilgi verebilecek birini etiket misiniz