tamam hocam kızmayın bu kadar ben düşüncemi söyledim sadece ister yapar ister yapmaz arkadaş ona kalmış birşey
Yok est. ne kızması

Sadece ne yaptığını bilmeden suça yönlendirmeyin diye detaylı yazdım. Link de bıraktım okursanız işin sonu o radeye varıyor. İfşayla uğraşmak yerine savcılığa bir dilekçe versin, bak adamı nasıl öpüyorlar.