Ben amatörce iki hesapla kullanıyorum. Biri işletme hesabı diğeri kişisel. İkisi de ücretsiz. Takibe takip yaparak hesaplarımı 1000 2000 yaptım. Ayda ikisinden toplamda 300 tık ancak alabildim. Buraya kadar kötü gibi geliyor demi. Ancak 120 bin takipçili bir Twitter hesabım var kendime ait ve bu tıkı alamıyor. Çünkü Twitter bitme noktasında. İnstagram desen zaten link koyulmuyor. Dolaylı hit çok az geliyor. Facebook desen bir hit geliyor ancak adam önce googleye yazıp sonra facebook sayfama giriyor ve oradan tıklıyor. Yani anlayacağınız Pinterest kötü diyemiyorum ama iyi de diyemiyorum. Anlayamadığım en önemli konu ise çok büyük hesaplar görüyorum nasıl takipçi geliyor onu anlayamadım.