Cloaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011 model buldum aslında bi arkadaşım daha var motordan anlayan onunla yarın gideceğiz sadece 10 yıllık motor olduğu için biraz tedirginliklerim var aldığım gibi uzun yol yapmak istiyorum aslında çoçuluktan gelen bi hesev diyebilirim
Motora eğer apaci olarak adlandırdığımız kişiler binmediyse 10 Yıllık motordan hiç bir sıkıntı olmaz. Şöyle düşünün şuanda bile 30-40 Yıllık araçlara insanlar biniyor ve sıkıntı yaşamıyor motosiklette bir araç ve bakımı aksamadığı sürece yolda bırakmaz.