SidarGk73 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben şırnaklıyım ama batmanda oturuyorum uzun zamandır hemşeri de sayılabiliriz aslında
bende 2 yıl önce istabula taşındım doğma büyüme batmanlıyız batmanın neresinde kalıyosun