Konu
Yardim lazim !!
12-02-2021, 03:35:56
#8
kaptan041
SidarGk73 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben şırnaklıyım ama batmanda oturuyorum uzun zamandır hemşeri de sayılabiliriz aslında
bende 2 yıl önce istabula taşındım doğma büyüme batmanlıyız
batmanın neresinde kalıyosun