kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BİLDİĞİM KADARIYLA HARAKETLİ AVATAR EKLEMEK İÇİN SİLVER GOLD YADA PLATİN ÜYELİK LAZIM YANLIŞSAM DÜZELTSİN BİRİ AYRICA BENDE BATMANLIYIM HEMŞERİ SAYILIRIZ @SidarGk73; bıxerhati
ben şırnaklıyım ama batmanda oturuyorum uzun zamandır hemşeri de sayılabiliriz aslında