Bu süreç herkesi bir şekilde yıprattı, yıpratıyor. Ben de seninle aynı şekilde izolasyon süreci geçirdim. Her şeyin başı sağlık haliyle.
Böyle bir durum içerisinde motiveni yüksek tutman gerekiyor. İlgilenemediğin önemli konular var fakat en azından bu süreçte seni biraz daha rahatlatacak yeni hobiler edinebilirsin. Unutma kanserin bile en önemli tedavi destekçisi mutluluk.
Evde yapacağın şeylere örnek olarak ;
Pc de photoshop programlarını deneyimlemek, fl studio gibi programlarla kendi düzeyinde müzikler yapmak, bir blog sitesi açmak ki seni en çok meşgul edip oyalacak şey olur. Bu örnekleri çok daha uzun hale getirebiliriz.