Geçmiş olsun kardeşim, acil şifalar inşallah. En kısa zamanda tüm aile olarak sağlıklı bir şekilde atlabilmenizi dilerim. Ama moralini yüksek tutmanı tavsiye ediyorum. Genel hastalıklarda bile bu çok çok önemli bir konu. Öldüm, bittim, tükendim vb. durumlara girmene bile gerek yok. Ki kaldı ki daha hayatın bile daha başında sayılırsın. Daha ne günler gelecek, ne günler geçirecek ne günler göreceksin. Hepsi bir ders çıkarmak ve fırsata çevirmek için büyük şans. İnşallah bunları da başarabilirsin.