5 kişilik aileyiz ve ben dahil hepimiz korona virüslü bir şekilde evdeyiz. içim okadar daralıyor ve bunalıyorki sebepsiz ağlayasım geliyor. her öksürük sesinde içim ürperiyor. eve hergün nerdeyse doktor kontrol için geliyor. üst düzey bir sıkıntı yaşayan yok fakat, korkusu var. ayrıca 19 yaşıma girmiş genç bir insanım. çoğu insanın dönmek istediği genç yaşlar diye düşünüyorum. bu durumlarda ne sınava çalışabildim ne birşey yapabildim hayattan kopar oldum. isyan edesim geliyor beni mi buldu bu olaylar diye. aklım almıyor açıkçası.
umarım biran önce iyileşiriz. bu konuyu açma sebebim ise şu. bende korona için işin kara mizahını çok yapan bir insandım. fakat evimdeki herkesin virüslü olması ve yaşadığımız sıkıntı ruhsal bunalım çok ciddi olduğunu gösteriyor. kendinize dikkat edin. ağzınıza takacağınız maske, evde geçireceginiz zaman, sevdiklerinizin arkasından ağlamaktan iyidir diye düşünüyorum..