berkanorhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aklıma geldi fakat aylık çalıştığım sponsorlar var günlük olarak reklam giriyorum sıkıntı yaparlar diye donduramıyorum
Gece 4 gibi dondurun 6 da açarsınız kimse farketmez.