Ben yönetimin yerinde olsam davetiye sistemini üyelerden alırım, bu tayfayı bitirmek için de 20-50 tl arası bir fiyat ile siteden satış yapardım. Detaylı incelemeler sonrası üyelikleri onaylardım. Davetiye satışı önüne geçilmesi zor görünüyor. 10-20 TL yapılsa kimse bu arkadaşlardan almaz zaten. Ha 5 tl ye satmak için uğraşırlar mı? onu bilemem