gelir vergisi için ortada bir ürün, hizmet olması gerekli. bitcoin ile bir ürün, hizmet alıp satarsanız vergisi var. fakat şu durumda dolar, euro'dan bir farkı yok. ne işe yaradığını bilmediğim kambiyo vergisi geldi dolar ve euro'ya geçtiğimiz dönemde. kambiyo önceden %0.1'di, sonra %1 yaptılar, piyasa duruldu, tekrardan %0.1'e mi %0.2'ye mi ne düşürdüler. gelirse bu gelir.