Destek talebiniz cevaplandı şeklinde mail geliyor ama cevaplanan talep yok ( Kısmı onaylama sorunu ). Bu şekilde bir sorun yaşayan oldu mu talepleri kaç güne inceliyorlar. Birçok borsada işlem yaptım ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum.