serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam mı? ondan çok az kaldı denk gelebilen çok şanslı.
Vallahi hocam bana denk gelmiyor.

SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu insan kaynaklarına yada patrona bunu açıklamasını yaptınız mı
Patrona itiraz edicem de hocam verse bile karşılığını bütün ay çalışıp bir de para peşinde mi koşucaz allah aşkına ? Geçen ay da aynı şey oldu gittim görüştüm kesintinin yarısını geir aldım. Bu çalışana eziyet ya.