Adam mı? ondan çok az kaldı denk gelebilen çok şanslı.
Vallahi hocam bana denk gelmiyor.
Bunu insan kaynaklarına yada patrona bunu açıklamasını yaptınız mı
Patrona itiraz edicem de hocam verse bile karşılığını bütün ay çalışıp bir de para peşinde mi koşucaz allah aşkına ? Geçen ay da aynı şey oldu gittim görüştüm kesintinin yarısını geir aldım. Bu çalışana eziyet ya.