Ne diyeceğimi bilmiyorum. İşçinin parasından kesinti yapmak hoş değil. Disiplin elbette harika bir şey ama uyarırsın, işine gelmiyorsa işten çıkartırsın.
Aslında bu çoğu yerde böyledir. Maalesef sistem bu şekilde işliyor.