Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok çok üzüldüm hocam, benim babam yıllardır en lüks mekanların yöneticiliğini müdürlüğünü vs. Yaptı fakat hiç böyle bir şey duymadım ben. Her zaman fazlasını verir eksiğini vermezdi yeter ki hak geçmesin diye.
Benim de bu zamana kadar 2 iş deneyimim oldu staj ve şuan çalıştığım işim. Stajım da patronum çok çok iyi bir insandı asla erken geç maaş muhabbetleri yapmazdı.
Şuanki patronum da işin bitince çıkabilirsin diyor. Bekleme boşuna yolun uzun diyor.
Biraz sizin şanssızlığınız veya egolarını tatmin ediyorlar.