Merhaba
Arkadaşlar 12 senedir e-ticaret-,seo ve web yazılım alanlarında çeşitli şirketlerde çalıştım ve hala çalışıyorum. Arkadaşlar girdiğim şirketler de dandik şirketler değil. Bugüne kadar girdiğim tüm şirketler kendi sektöründe en iyileri olanlar. Arkadaşlar patronlar neden böyle ? Bakın parmak okutma koymuş beyefendi sorun yok kimsenin hakkı kimseye geçmesin. Ama ayda giriş çıkışlarıma bakıyorum 4 , 5 sefer 3 , 5 dk geç kalmışım 1,2 sefer de 10 dk filan geri kalanlar hep vaktin 5 10 dk önce gelmişim işe ve çıkarken de hep 10 dk bazen daha geç çıkmışım. Adam maaşımdan 400 tl ye yakın kesinti yapmış. Arkadaşlar kul hakkı yemiyim diye parmak okutma koydurup böyle bir kesinti yapmak hakmıdır ? Biz tam vaktinde çıkınca tip tip bakmayı biliyor, biz sabah erken gelince asla kul hakkını tkaip etmiyor, biz geç çıkınca da cebimize 1 tl girmiyor ama biz sabah birkaç dakika geç kalınca kul hakkı devreye giriyor. Bu şer e f sizlik değil de nedir ? Bu aç gözlülük, bu çalışanının maaşına göz dikmek nerden kırpsam da az versem demekten başka nedir söylermisiniz ? Hangi şirkete girsem patronlar böyle. Anlamıyorum ki patron olmanın 1. şartı şer e f s iz olmak mı ? Allah için birileri çıksın desinki benim patornum böyle değil hep sana denk gelmiş.