İnsanlar nasıl rahat edebiliyor böyle durumlarda vallahi hiç anlamıyorum. En ufak para üstünü birisi fazla verse dahi en yakın zamanda gidip tekrar vermeye çalışıyorum. Aksi halde uykularım kaçıyor. Geceleri o yastık taş kesiliyor bana. Bir insanın dini, tüm varlığı vicdanıdır. Bu tür insanlar vicdanını yitirmiş, koskoca bir hiç olmuşlar. Şu yazdıklarınıza öyle üzüldüm ki. Keşke elimden bir şey gelse. Hak, hukuk umarım sizden yana olur. Tüm iyi dileklerim sizler ile.
teşekkür ederim sağolun, tek dileğim hukukun bu adamın üstüne gitmesi.
Merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun umarım hak arayışınızı kazanırsınız...
Allah, kuran, vatan, millet, efendim, yaparız, ederiz, hallederiz, Allah razı olsun vb. bunların anahtar kelimeleri.
Bu tarz kelimeleri sık kullanan insanlar ile ticaret yapmadan önce gerçekten bir defa düşünün.
@TheYoda; bu ********* da umarım Allah'ından bulur, kimsenin yanına kâr kalmaz.
Tek dileğim bu adamın ve ailesinin soruşturulması cezalarını çekmeleri.